רפואה טבעית נגד כאב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אנשים רבים סובלים מכאב שהפך להיות חלק משיגרת יומם- כאבי ראש חוזרים, כאבי גב, כאבי שרירים, כאבי בטן ועוד. במרבית מן המקרים הכאב אינו בלתי נסבל ולכן אין הם פונים לרופא אלא לוקחים כדור וממשיכים בשיגרת יומם אך זהו רק פיתרון זמני לסימפטום ולא לבעיה עצמה. משום כך, הכאבים חוזרים ונישנים ואינם מרפים.

הרפואה הטבעית מציעה מספר פתרונות אלטרנטיבים אשר יכולים לעזור נגד כאבים שונים ואף מציעה דרך לטיפול בשורש הבעיה ולא רק בסימפטומים שלה.

תזונה נכונה והתעמלות

כאבי ראש, כאבי שרירים, כאבי גב ועוד יכולים לנבוע כתוצאה מתזונה לקויה או מחוסר פעילות פיזית . כולנו נמצאים בפעילות מסיבית לאורך היום וקשה להקפיד על תזונה נכונה או למצוא זמן לפעילות גופנית אך חשוב לא להזניח נושא זה. כאשר הגוף לא מקבל את המינרלים והערכים התזונתיים להם הוא זקוק הוא מאותת לנו על ידי כאב וכך אנו סובלים מכאבים חוזרים.

ארוחות מסודרות הכוללות את כל אבות המזון והקפדה על שתיית מים באופן מספק יכולים לפתור באופן טבעי כאבים רבים. פעילות גופנית תורמת לגמישותם של השרירים ולבנייתם, לזרימת הדם, לשמירה על רמת כולסטרול טובה, לזרימה של חמצן לכל חלקי הגוף ולשמירה על משקל תקין. לכן, פעילות גופנית יכולה לעזור ולטפל בכאבי שרירים, כאבי גב, כאבים בכפות הרגליים ועוד.

סוגים שונים של רפואה טבעית נגד כאב

הרפואה האלטרנטיבית, אשר התפתחה מאוד בשנים האחרונות, מעניקה פתרון טבעי לכאבים שונים. תחום הרפואה האלטרנטיבי רחב וכולל סוגים רבים של אמצעי טיפול:

דיקור סיני

אנשים רבים מצאו פתרון לכאבים ובעיות שונות על ידי הרפואה הסינית. רפואה זו מציעה דרך טבעית לטפל בכאבים שונים באופן יעיל וללא תופעות לוואי כגון: כאבי ראש, אלרגיות, אסתמה, בעיות שינה, דלקות פרקים, כאבי גב, כאבי צוואר ועוד. שיטת ריפוי זו של דיקור סיני מאמינה כי הכאבים שאנו חשים הם למעשה סימפטומים לכאב עמוק יותר.

על ידי איתור שורש הבעיה ואיזון נכון בין גוף לנפש ניתן לפתור את הכאב ולשפר את איכות החיים. במהלך הדיקור הסיני מחדירים מחטים דקות אל נקודות ספציפיות בגוף האדם במטרה לשחרר חסימות אנרגטיות אשר מביאות לכאב. הדיקור אינו כואב ומגרה את המערכות הטיבעיות של הגוף לרפא את עצמו.

רפלקסולוגיה

הרפלקסולוגיה הינה שיטת טיפול טיבעית לטיפול בבעיות שונות באופן שאינו פולשני ואף נעים ומרגיע. הרפלקסולוגיה מטפלת בבעיות גב, שינה, כאבי ראש, כאבי שרירים, כאבים בכפות הרגליים, מתח ועוד. הרפלקסולוגיה מאמינה כי כפות הרגליים שלנו הינם בעצם מפה המשקפת את כל אברי גופנו וכן את ארבעת היסודות השולטים בנו (אדמה, אוויר, אש ומים).

על ידי מציאת סימנים בכפות הרגליים ואיבחון היסודות ניתן להעניק פתרון טבעי נגד כאבים שונים. הטיפול נעים ונעשה במגע ובלחיצות אשר מעודד את הגוף לרפא את עצמו.

נטורופתיה

רפואה אלטרנטיבית אשר מאמינה בבניית תפריט המוביל למסלול חיים בריא יותר. הנטורופתיה נעזרת בתזונה, צמחי מרפא ושמנים אתרים, פעילות גופנית ועוד בכדי לסייע לגוף לרפא את עצמו. הנטורופתיה משלבת בין המדע המודרני לבין הרפואה הטיבעית ושמה דגש מיוחד לקשר שבין הגוף לנפש.

יוגה ומדיטציה

שיטת טיפול אלטרנטיבית אשר עוזרת לאדם להרפות מן המתחים של היום ולמצוא את השקט והאיזון הפנימי. על ידי טכניקות של הרפייה, תרגילים גופניים ונשימות, הגוף מחזק את עצמו, מרפא את המתח, בונה שרירים ופותר בעיות רבות של כאב.

תרפיה מנואלית

תרפיה מנואלית הינה שיטת טיפול הנעשית באמצעות מגע ידו של המטפל, ומיועדת לטיפול במגוון בעיות אורטופדיות, כמו כאבי גב, בעיות מפרקים, פציעות ספורט וגם בנשים בהריון, הסובלות מכאבים במהלך ההריון.

 

אולי יעניין אותך גם:

חוקרים ישראלים ממכון וייצמן מציעים גישה טיפולית חדשה בכאבים כרוניים

כאב – כך פתרונות נגישות יעילים מקלים על חייהם של הסובלים מכאבים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל בנושא כאב

הפורטל המוביל בנושא כאב

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן