רפואה איורוודית להקלת דלקת וכאב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רפואה איורוודית לריפוי דלקת

רפואה איורוודית לריפוי דלקתדלקת היא התסמין המסתורי החדש המשפיע הבריאות של כל אדם בכל שלב בחיים. היא קשורה למצבים בריאותיים רבים, כולל סרטן, מחלות לב, אסטמה, בעיות עור ודלקת פרקים. לאחרונה, מחקרים רבים מצאו הקשרים מפתיעים בין מצבים רפואיים רבים לבין דלקת, כגון דיכאון חמור עקב דלקת במוח ואפילו פיברומיאלגיה ומחלות אוטואימוניות.

נתונים אלו גורמים לתהייה: האם דלקת היא המכנה המשותף לכל מחלה? כל הסימנים מצביעים על תשובה חיובית. מסרטן ועד הצטננות, דלקת היא גורם קבוע בכל המחלות.

רפואה איורוודית: איתור המקור הבסיסי לתסמין במקום טיפול בתסמין בלבד

דלקת עשויה להתרחש עקב גירוי כלשהו המפעיל לחץ וטראומה, איכות הבחירה של מזונות, צריכת מים, אורח חיים ומצב רגשי, כמו גם שינה ופעילות גופנית שגרתית. במילים פשוטות, כל בחירת התנהלות בחיים משפיעה באופן דלקתי או אנטי דלקתי.

דלקת היא סמן חשוב ביותר, עור אדום מסמן על הצורך בתשומת לב. עם ההבחנה בסימן דלקתי בגוף, ניתן להפחית את התסמינים בגישה איורוודית.

הכרה בגורמי לחץ

יחסים רעילים, מתח בעבודה ואפילו סרטים אלימים עשויים לשחרר הורמוני לחץ, המובילים לדלקת. כשיודעים בדיוק מה מפעיל את הלחץ, יודעים מה צריך לשנות או באיזה אמצעי מניעה לנקוט.

בין אם הגישה היא מדיטציה, שינוי החשיבה, מודעות ממוקדת, שיטות נשימה או פשוט ניתוק, ניתן להתכונן טוב יותר להתמודדות עם אתגרים והימנעות מדרמה באמצעות נקיטה בגישת הריפוי הטבעי.

אכילת מזונות מבריאים

יש להימנע ממזונות מזיקים כגון סוכרים, קמח לבן, עמילן, מזונות מעובדים, בשרים שמנים או ארוזים ומוצרים המוכים כמפעילי דלקת. אכילה בריאה מאפשרת לגוף להבריא.

אם המזון אינו משפר את הבריאות, או אינו נושא ערך תזונתי, יש להימנע ממנו. מומלץ לאכול מגוון מזונות המבוססים על צמחים, רצוי במגוון צבעים, מחומרים עונתיים, היות והגוף הוא חלק מהטבע, והמזונות העונתיים מתאימים לצרכי הגוף. אם המזון מכיל ערכים גבוהים של חומרים אנטי דלקתיים, ויטמינים ומינרלים, הגוף מבריא.

צמחי מרפא איורוודים

הצמחים הבאים נהדרים לטיפול בדלקת:

כורכום

שורש חזק המשמש לטיפול בדלקת בכל הגוף, והוכח כיעיל ביותר לדלקת מפרקים שגרונית (RA). זו חומר אנטי דלקתי, אנטי מסרטן, אנטי מיקרוביאלי, ושורש המשמש לריפוי מחלות.

הוא מעכב את פעולת החומרים הדלקתיים, ומחקר חדש מצא שהוא יעיל יותר מאשר נטילת תרופות שיגרון או תרופות אנטי דלקתיות (NSAIDs) להקלת כאבים.

ג'ינג'ר

התכונות הרפואיות העצומות שלו משפיעות על כל מצב בריאותי החל מבעיות בטן ועד כאבי מפרקים. הוא חזק ביותר ומכיל חומרים נוגדי דלקת ונוגדי חמצון.

מחקרים מצאו שחולי דלקת מפרקים שגרונית דיווחו על עלייה בתנועת המפרקים, הקלת הכאב, ירידה בנפיחות והפחתה בנוקשות האיברים בבוקר.

גוגול – משמש לטיפול במצבים דלקתיים כגון דלקת מפרקים שגרונית.

שינוי נקודת המבט לגבי מתח – עובדה ידועה היא שהפעלת לחץ פיזי על הגוף, כלומר, פעילות גופנית, הרמת משקולות ואימוני כוח, מבריאה את הגוף ובונה שרירים חזקים יותר. זה נכון גם לגבי מתח בלתי מוחשי. זה מה שמפריד בין אנשים מצליחים לבין אנשים שאינם מצליחים. השינוי בתפיסה מפחית את הדלקת.

מדיטציה – מפחיתה את פעילות הגנים המעורבים בתהליך דלקתי. תרגול זה מקל מתחים.

עיסוי בשמניםכולם אוהבים עיסוי טוב! קבלת טיפול עיסוי מפחיתה את הדלקת וכרוכה בשפע יתרונות בריאותיים אחרים. יש לוודא שהשמן המשמש לטיפול הוא אורגני ואיכותי, היות והעור סופג את השמנים.

רפואה איורוודית נוקטת בגישת ה'שלם' לטיפול במצבים רפואיים ומשלבת תכניות גמילה בטיפולים. הגישה כוללת שילוב שינויים תזונתיים וצמחי מרפא או צום, טיפולי עיסוי, יוגה, מדיטציה, והדרכה איורוודית לניקוי רעלים. שילוב טיפולי בריאות הנפש עם טיפולים פיזיים מאפשרים לקסם להתרחש ולהשיג את הריפוי הגדול ביותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל בנושא כאב

הפורטל המוביל בנושא כאב

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן