טיפול בגלי הלם לכאבים בכף היד

סובלים מכאבים בכף היד? יתכן מאוד שטיפול בגלי הלם יעזור לכם. כאבים בכף היד עשויים להיווצר כתוצאה של הפעלת לחץ על העצבים שעוברים סמוך לעצמות כף היד וגם ליד הגידים והרצועות שאחראים לגמישות ולתנועתיות של כף היד. אם מופעל לחץ על העצבים באופן חוזר ונשנה, עשויים להופיע כאבים שאינם חולפים. אנשים שמבצעים פעולות יום יומיות רבות בעזרת כפות הידיים, בעיקר תנועות זהות החוזרות על עצמן שוב ושוב, נמצאים בסיכון להתפתחות כאב ודלקת.

גם פציעות וחבלות עשויים מטבע הדברים לגרום לכאבים. לפעמים, הכאב מלווה תחושה של זרמים חשמליים או נימול. הכאב עשוי להופיע באזור האצבעות אך יש כאלה הסובלים יותר מכאב בשורש כף היד.

למי מתאים טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם מתאים לכל מי שסובל מכאבים בכף היד, בפרט כאבים מתמשכים ומטרידים. זהו טיפול שהוכח כיעיל גם כאשר סובלים מכאבים כרוניים שלא זכו להטבה בשיטות מקובלות אחרות. אם הומלץ לכם לעבור ניתוח או שקיבלתם טיפולים רפואיים אחרים שלא הועילו, יתכן מאוד שגלי ההלם יהוו עבורכם בשורה ושינוי. אם הזריקו לכם קורטיזון במרפאה וזכיתם רק להקלה זמנית, אם שימוש בתרופות לטיפול בדלקת וטיפולים של פיזיותרפיה בכל זאת לא הביאו לתוצאה המיוחלת והיד עדיין כואבת, כדאי לכם להבין מהו בדיוק טיפול בגלי הלם וכיצד הוא יוכל להועיל לכם.

טיפול ממוקד בגלים

הטיפול בגלי הלם יכול להינתן גם במקביל לטיפולים שמרניים אחרים, כדוגמת פיזיותרפיה או עיסויים. מדיווחים של מטופלים עולה כי הטיפול מועיל מאוד כבר לאחר מספר פגישות. מהות הטיפול היא שידור של גלים באמצעות מכשור משוכלל. משודרים גלי קול בתדר הרצוי שאותם מכוונים אל האזור הפגוע, שממנו מגיעים הכאבים (כאבים שלפעמים מוקרנים גם הלאה, מעבר לכף היד).

מדובר בטיפול ממוקד בגלים, אשר מביא לכמה השלכות. קודם כל, הוא מועיל מאוד לשיפור זרימת הדם. פעולה זו כשלעצמה מסייעת מאוד להחלמה של האזור. הקרנת הגלים מביא להרחבה של כלי דם, מה שמביא לאחר מכן יותר חמצן למקום הפגוע. נמצא כי הדבר מעודד גם תהליכי ריפוי טבעיים של הגוף.

גלי ההלם מביאים עימם הטבה נוספת, כאשר חוץ מזרימת דם טובה יותר גם מתרחשת פעולה של ריפוי הדלקת (דלקת, זהו אלמנט מרכזי המביא לכאבים בכף היד). הטיפול, נדגיש, מתאים גם אם הכאבים מופיעים לאו דווקא בשורש כף היד, במפרק. כלומר, גם אם יש כאבים באצבעות מסוימות יועיל הטיפול בגלי ההלם וניתן ללא ספק לחוש שיפור גם כשיש הגבלה מסוימת בתנועה.

יתרונות הטיפול בגלי הלם

בין היתרונות של הטיפול בגלי הלם ניתן למצוא את העובדה שהוא לא פולשני ולא מצריך שימוש בתרופות או בחומרים כימיים שעלולים להביא לתופעות לוואי. נזכור כי תרופות נוגדות כאב אמנם עשויות לשכך את הכאב לזמן מה, אולם הוא עלול לחזור. יותר מכך, שימוש בתרופות לאורך זמן מביא תופעות קשות אם הוא ממושך. גלי הלם פועלים באופן ממוקד, הם לא מצטברים בגוף וניתן להיחשף אליהם ללא חשש. הטיפול מתאים לכל גיל, הוא חיצוני ולא פולשני.

האם הטיפול באמת בטוח?

גלי הלם הם גלי קול, זה לא קרינה אלקטרומגנטית וזו פרוצדורה שנחקרה רבות. למעשה, במשך שנים נעשה שימוש בגלי הלם במרכזים רפואיים מוכרים, על מנת לטפל במקרים כגון הופעת אבנים בכליות. על פי אופי הכאב, ניתן לשלוט ברמה של הגלים, לא רק בחוזקם ועוצמתם, אלא גם ברמת החדירה שלהם (עומק השידור של הגלים לתוך הרקמה הפגועה והכואבת).

פורטל בנושא כאב

הפורטל המוביל בנושא כאב

אז מה היה לנו בכתבה:
לקבלת מחיר מיוחד עבור רכישת מכשיר בקיורלייזר
דרך המרכז לאבחון כאב השאירו פרטים
דילוג לתוכן