מכשיר הנדי קיור לטיפול בכאבים

כל אדם הסובל מכאבים, מעוניין בוודאי לדעת מהם הטיפולים שיכולים להיות היעילים ביותר עבורו. למרבה המזל זהו תחום שאינו קופא על שמריו, כך שאחת לכמה שנים מתווסף טיפול פורץ דרך ל"ארגז הכלים" הקיים. מכשיר הנדי קיור לייזר הוא אחת הבשורות המשמעותיות של תמונת ההתמודדות עם כאבים ובעיות גופניות אחרות בשנים האחרונות.

הנדי קיור לייזר – על הליך הטיפול

הנדי קיור לייזר הוא מכשיר לייזר לשימוש ביתי או מקצועי, כלומר, במכוני הטיפול או במרפאות למיניהן. הנדי קיור לייזר נחשב למכשיר היחידי המוצע כיום ומשלב בתוכו ארבע טכנולוגיות ריפוי.

בעוד שמכשירי לייזר אחרים מבוססים על פעילות הלייזר הרך בלבד, מכשיר הנדי קיור לייזר מוסיף ללייזר הרך שדה מגנטי סטטי, אינפרא אדום ואור אדום. נקודת המוצא היא שהפעילות המשולבת של טכנולוגיות הריפוי מעלה משמעותית את אחוזי ההצלחה של הטיפול.

הנדי קיור לייזר פועל באמצעות פולסים המשוגרים למקום הפגיעה או הכאבים – למעשה לעומק הרקמות – ופועלים עליהן בכמה אופנים. המכשיר מעודד את פעילותם של מנגנוני הריפוי הטבעיים בגוף, וזאת דרך המרצת זרימת הדם והחמצן בתאי הגוף, הגברת הזרימה האנרגטית אל התא והאצת קצב חילוף החומרים בגוף. בכך הוא עשוי להפחית את דרגת החומרה והתדירות של התסמינים שהאדם חווה, תוך זירוז הליך הריפוי של הגוף.

מה שחשוב לא פחות הוא שהנדי קיור לייזר עשוי להפחית את ההתבססות על טיפולים תרופתיים בכאב, שלא בהכרח יורדים לשורש הבעיה ואף כוללים בחלק מהמקרים תופעות לוואי וסיכונים (הדוגמא המובהקת היא כמובן חלק מסוגי התרופות).

באילו כאבים ניתן לטפל באמצעות הנדי קיור לייזר?

יתרון משמעותי נוסף של הנדי קיור לייזר נובע מהאופן בו ניתן להתבסס עליו לטפל ברשימה ארוכה של בעיות המופיעות אצל האדם: לא רק במישור הפיזיולוגי אלא גם בהיבטים קוגנטיביים, נוירולוגיים, נפשיים וכן הלאה. 

המכשיר הוכח כיעיל מאוד בהפחתת כאבים הנובעים ממקורות שונים, כאשר בין היתר ניתן להצביע על דלקות, כאבי ראש, כאבי גב, כאבי ברכיים וקרסול, כאבי מפרקים, כאבי צוואר, סינוסיטיס ועוד. 

הטיפול עשוי לסייע בהתמודדות עם מחלות, תאונות ביתיות, תאונות דרכים ועוד, ואפילו לשמש ככלי להאצת הליך השיקום הגופני לאחר פגיעה או ניתוח כירורגי. אפילו לאחר שניתוח מסתיים בהצלחה, הרי, ייתכן שיהיה צורך בתקופת התאוששות לא קצרה. 

חשוב לזכור, עם זאת, שאפילו מכשיר הנדי קיור לייזר לא יוכל לחולל קסמים תוך פרק זמן קצר. יש מצבים בריאותיים אשר דורשים סדרה בת כמה טיפולים על מנת שיוכלו לספק את התוצאות משביעות הרצון להן מצפים. היתרון המשמעותי הוא שניתן לבצע את הטיפול בהנדי קיור לייזר גם כמה פעמים ביום, בהתאם לצורך ולסוג הבעיה ממנה סובלים, ובכך להאיץ משמעותית את תהליך הריפוי.

למי הנדי קיור לייזר מתאים?

הנדי קיור לייזר מבוסס על תפעול פשוט מאוד, מה גם שמדובר במכשיר נייד וקל משקל אותו ניתן לשלב בקלות יתרה בשגרת היום-יום. הטיפול במכשיר אינו פולשני ואינו כרוך בתופעות לוואי או בכאבים מכל סוג. יש אנשים שאפילו מרגישים את התחושה שהם חווים במהלך הטיפול כנעימה, מה שלא מובן מאליו בעולם הרפואי כיום.

כתוצאה מכך מתאים מכשיר הנדי קיור לייזר למכנה משותף רחב מאוד של משתמשים, כולל כאלו שחלק משיטות הטיפול המקובלות כיום אינן מתאימות להם: חשבו למשל על תינוקות, ילדים או אנשים מבוגרים. את השימוש במכשיר ניתן לשלב עם פתרונות אחרים המותאמים לסוג הבעיה, כאשר שילוב נכון בין כמה טיפולים יכול לשפר פלאים את אחוזי ההצלחה של הטיפול הכוללני.

פורטל בנושא כאב

הפורטל המוביל בנושא כאב

אז מה היה לנו בכתבה:
לקבלת מחיר מיוחד עבור רכישת מכשיר בקיורלייזר
דרך המרכז לאבחון כאב השאירו פרטים
דילוג לתוכן